Recent Posts

Monday, September 28, 2009

ОТИВАШ НА СПА, А ВСЕКИ ДЕН ТИ МИЯТ КОЛАТА!

Започвам да пиша с ясното съзнание, че няма да ми се отдаде възможност в близките месеци да споделя толкова много и толкова качествени положителни отзиви за българския туризъм. С това не искам да натъжавам всички мечтатели, хора дълбоко вярващи, че един ден България ще е Швейцария на Балканите. Но...факт – попаднах на хотел, по добър от тези в Швейцарските Алпи. И тъй като не искам следващите редове да се превърнат в реклама на въпросния хотел, няма да разкрия нито името му, нито местоположението му. Рискувам дори да ви накарам да се запитате дали това място е реално?

В търсене на хотел за почивните дни от 19 до 22 септември решавам да се спра на тихо селце между Троянския и Тетевенския балкан. Мястото предлага няколко ”спа” хотела (близо до селището се намират минерални извори, за които не бях чувала), като дори и не преглеждам звездите на съответните хотели – още след като избрах спокойствието и природата реших да се разделя с илюзиите си за стандарти и лукс. По пътя от южната част на България , през Стара Планина до избраното село се убедих, че не трябва да очаквам нищо – Северна България е сравнително много по- слабо развита спрямо южната част на страната ни - логично е и туризмът да отразява тези факти. И така почти не подминах моята дестинация – малък хотел на тесен път между два планини. Паркирах пред хотела и се отправих към багажника на колата. На момента се появи вежлив млад мъж, с униформа, който се оказа пиколо! А аз не се надявах и на рецепционист! Огледах се, за да се уверя, че не съм сбъркала мястото, името съвпадаше и за пръв път видях фасада на хотел, която е далеч по-красива от снимката в Интернет, обикновено съм подготвена за обратната закономерност. След това посрещане беше ред на кратка разходка из хотела и настаняване. Студиото и апартаментът се оказаха точно това, което се представяше на уеб страницата на хотела – студиото разполагаше със сауна и място за почивка, а апартаментът – с джакузи за двама. Очакваха ни вино , плодове и шоколад. До тук моето нищо-очакване се превърна в огромно „благодаря” към съдбата и късмета ми, които ме доведоха на това място. Излишно е да се впускам в подробности за изисканата кухня, чудесния спа-център, чистата топла минерална вода в басейна и джакузитата, доброто обслужване и приятната атмосфера. И така до следващата сутрин, когато по план потеглихме на разходка към Тетевен.

Момчето от предния ден изкара колата ни от гаража и тя блестеше от вън и от вътре. Никога до сега не бях виждала колата си по-чиста! Обясниха ми, че измиването на колата е включено в цената и след като се върнем, ще се радват пак да я почистят! Интересното е, че ако потърсите в Google по думите „спа+автомивка”, въпросният хотел излиза на челна позиция. Така в този хотел с 12 стаи , който побира не повече от 30 гости ще се погрижатдори за колата Ви!

Не успях да се запозная с мениджъра на това място, неговото присъствие обаче видях във всеки детайл – от прилежно подредените дърва в камината на апартамента ни, до приятната музика в ресторанта на хотела. Това място не е бутиков хотел, дори не успях да разбера колко са звездите от категоризацията му. Този хотел няма агресивна реклама и за него може би никога няма да прочетете или чуете. Но аз бях там!

0 comments:

Post a Comment