Какво предлага Обучението?
Програмата Управление и консултиране в международния туризъм е четири годишна бакалавърска програма. Първата година студентите а се запознават с туристическата и рекреационната сфера. Първата половина на втората година се фокусира върху извършване на планиране в туризма, въздействие в туризма, потребителските нужди, развитие на туристически концепции, изследователска дейност и инструменти на туристическия маркетинг. През втората половина на годината се проучва избрана туристическа дестинация, както и работа по реален проект, включващ пазарни и приходни анализи на предвиждани инвестиции. През третата година обучението е насочено към бизнес планиране, като се включват дисциплините: финанси и счетоводство, развитие на проекти, управление и аргументираност в комуникацията и др. През четвъртата - последна година обучението на студентите се осъществява в Бреда Юнивърсити, Холандия. Част от дисциплините, които се изучват са: международни туристически проекти, изследване на международни култури, обединяване на туристически дестинации, разбиране за различния начин на живот, маркетингова комуникация, реклама, директен маркетинг, комуникация и нови медии, международно изследване и др.
Програмата Управление и консултиране в международния туризъм е четири годишна бакалавърска програма. Първата година студентите а се запознават с туристическата и рекреационната сфера. Първата половина на втората година се фокусира върху извършване на планиране в туризма, въздействие в туризма, потребителските нужди, развитие на туристически концепции, изследователска дейност и инструменти на туристическия маркетинг. През втората половина на годината се проучва избрана туристическа дестинация, както и работа по реален проект, включващ пазарни и приходни анализи на предвиждани инвестиции. През третата година обучението е насочено към бизнес планиране, като се включват дисциплините: финанси и счетоводство, развитие на проекти, управление и аргументираност в комуникацията и др. През четвъртата - последна година обучението на студентите се осъществява в Бреда Юнивърсити, Холандия. Част от дисциплините, които се изучват са: международни туристически проекти, изследване на международни култури, обединяване на туристически дестинации, разбиране за различния начин на живот, маркетингова комуникация, реклама, директен маркетинг, комуникация и нови медии, международно изследване и др.
Какво получават Студентите?
- Програмата е насочена към бъдещето на международния туристически мениджмънт и консултиране.
- Анализирате и прилагане на практика придобитите знания и умения, свързани със съответния туристически пазар, разработване на концепции и продукти, управленски и бизнес планове, бъдещи стратегии и финансова отговорност.
- Професионалната реализация с позициите на мениджъри и консултанти, отговорни за различните аспекти на туристическите дестинации, както и тяхната икономика, културно наследство и околна среда.
Все още се колебаете?
- Цена от EUR 1500 , гарантирано най-ниска цена сравнена с подобни програми
- Качество и практическа насоченост на обучението.
- През последната година обучението на студентите се осъществява в Бреда Юнивърсити, Холандия.
0 comments:
Post a Comment